8 krokov
k úspešným
Realizáciám
Ako prvý krok našej spolupráce sa stretneme u nás v showroome, vo vašich priestoroch alebo online, podľa toho ako vám to bude najviac vyhovovať. Na našu prvú konzultáciu od vás potrebujeme pripraviť pôdorys priestoru, fotky súčasného stavu a približnú predstavu o tom, ako by mal vyzerať váš nový interiér. Vypočujeme si vaše požiadavky a prejdeme si možnosti. Dohodnite si vopred termín na bezplatnú konzultáciu, aby sme sa vám mohli plnohodnotne venovať. Na úvod je dôležité spraviť podrobnú analýzu pracovných návykov a potrieb vás a vašich zamestnancov. Na základe tejto analýzy vieme prejsť k ďalším krokom, ktoré nás privedú k praktickému a zdravému pracovnému prostrediu. Podľa výsledku analýzy vieme zlepšiť aj pracovné postupy a ergonómiu na vašom pracovisku. Analýza obsahuje nielen vaše potreby, ale aj predstavy o farebnej škále a interiérovom štýle. Prejdeme si vzorkovníky a odporučíme vám farebné kombinácie. Správne technické a konštrukčné riešenia nábytku v spojení so znalosťami z ergonómie priestoru sú zárukou toho, že vaše nové pracovisko naplánujeme s dôrazom na kvalitu, funkčnosť a produktivitu pri práci. Zhotovíme vám návrh dispozičného riešenia a dizajnu nábytku vzhľadom k pracovným činnostiam. Okrem nábytku sa postaráme aj stoličky a doplnky. Zabezpečíme vám celkový dizajn pracovných priestorov, čím vyzdvihneme a podporíme vašu firemnú identitu. Pripravíme vám 3D-vizualizácie, v ktorých nájdete spojenie vašich požiadaviek a našich odporúčaní na vytvorenie ideálneho riešenia pre vaše potreby. V prípade potreby vieme pripraviť aj viac variant s rozdielnou farebnosťou, aby ste si vedeli lepšie vybrať. Všetky úpravy sú už zahrnuté v cene. Po odsúhlasení konečných návrhov vám pripravíme cenovú ponuku na nábytok a ostatné prvky. V prípade, že si nás vyberiete ako dodávateľa aj na realizáciu interiéru, odpočítame vám 100 % z ceny vizualizácie. Po odsúhlasení finálnej verzie vizualizácií a cenovej ponuky prídu naši pracovníci laserovo zamerať vaše priestory. Na to, aby sme mohli zamerať priestor a získať údaje na výrobu nábytku, je potrebné, aby v ňom boli dokončené podlahy, stropy a steny. Po týchto prácach si môžeme dohodnúť termín laserového zamerania. Na zameraní prebehne detailné zakreslenie všetkých potrebných prvkov ako elektrické, montážne otvory, okná, dvere a nasleduje príprava podkladov do výroby. Po zmeraní priestoru pripravujeme nárezové plány na konštrukčné a technické riešenia nábytku a následne začíname s výrobou. Základom každého produktu je okrem precíznej výroby aj kvalitný materiál. Nábytok vyrábame z laminátových drevotrieskových dosiek exkluzívnych značiek Egger, Kronospan a Kaindl. Používame nábytkové kovanie s doživotnou zárukou značky Blum a Hettich. To sú rokmi overené materiály, vďaka ktorým nábytok znesie aj vysokú pracovnú záťaž. Montáž zabezpečujú naši interní technici s profesionálnym náradím a preto ručíme za kvalitu ich práce a aktívny prístup k vašim potrebám. Pred termínom montáže je potrebné priestor pripraviť na náš príchod a mať ukončené všetky stavebné práce a úpravy. Preto od začiatku vytvárame časový plán. Od zamerania po realizáciu môžete počítať s časovým rozsahom 4-10 týždňov, podľa aktuálnej vyťaženosti výroby. Po montáži všetko doladíme do posledných detailov a odovzdáme vám hotový interiér. Dodaním a montážou nábytku sa u nás spolupráca nekončí. Zaujíma nás, či nábytok od nás splnil vaše očakávania, ako sa cítite v novej kancelárii, ako fungujú naše návrhy a riešenia. Ak pri užívaní nábytku zistíte akékoľvek nezrovnalosti alebo budete potrebovať čokoľvek doplniť, sme tu pre vás. Našich klientov si veľmi vážime, a preto ponúkame spoľahlivý servis nábytku v čo najkratšom možnom čase.
Hľadáte
inšpirácie?